четверг, 2 января 2020 г.

Various ‎– Våra Mest Älskade Svensktoppar Vol. 1 1962-1965

1 –Inger Berggren Elisabeth Serenad (Hör Min Sång)
2 –Systrarna Lindberg Solen Lyser Även På Liten Stuga
3 –Thore Skogman Dra Ända In I Hälsingland
4 –Jan Malmsjö Caterina
5 –Arne Domnérus Orkester En Gång I Stockholm
6 –Lars Lönndahl Midnattstango
7 –Stig "Stikkan" Andersson Baby-Twist
8 –Trio Me' Bumba Spel-Olles Gånglåt
9 –Gitte Henning Det Kan Väl Inte Jag Rå För
10 –Britt Damberg Hälsa Mikael Från Mig
11 –Streaplers Happy Piano
12 –Inger Berggren Twist Till Menuett
13 –Jan Malmsjö Bygga Upp Ett Stort Berg
14 –Towa Carson & Lars Lönndahl Visa Mej Hur Man Går Hem
15 –Thore Skogman Tre Da'r I Buren
16 –Thorstein Bergman Soldat I Universum
17 –Marianne Kock Ge Mig Tro, Ge Mig Hopp, Ge Mig Kärlek
18 –Carl-Erik Thörn Säj Vackra Små Ord Till Mej
19 –Bob Ellis Två Solröda Segel
20 –Anna Öst & Family Four Nicolina
2002



Комментариев нет:

Отправить комментарий