четверг, 4 июня 2020 г.

Anna Jantar ‎


Antologia Część Pierwsza

1 Polubiłam Pejzaż Ten
2 Mój świat Zawsze Ten Sam
3 Chcę Kochać
4 Jak W Taki Dzień Deszczowy
5 Tyle Słońca W Całym Mieście
6 Za Nami Barwy Lata
7 Dzień Bez Happy Endu
8 Staruszek Świat
9 Za Każdy Usmiech
10 Zawsze Gdzieś Czeka Ktoś
11 Biały Wiersz Od Ciebie
12 Ja Nie Mogłam Mieć Dwóch Serc
13 Radość Najpiękniejszych Lat
14 Kto Powie Nam
15 Mój Tylko Mój
16 Hopelessy Devoted To You
17 Gdzie Są Dzisiaj Tamci Ludzie
18 Moje Jedyne Marzenie
19 Niech Ziemia Tonie W Kwiatach

Antologia Część Druga

Najtrudniejszy Pierwszy Krok
Żeby Szczęśliwym Być
Tak Wiele Jest Radości
Koncert Na Deszcz i Wiatr
Kto Wymyślił Naszą Miłość
Pozwolił Nam Los
Cygańska Jesień
Jaki Kesteś, Jeszcze Nie Wiem
Panna Na Wydaniu
Ktoś Między Nami
Tak Blisko Nas
You're The One That I Want
Jambalaja
Nie Wierz Mi, Nie Ufaj Mi
My Baby Waits For Rainy Days
Tylko Mnie Poproś Do Tańca
Wielka Dama Tańczy Sama
Nic Nie Może Wiecznie Trwać
Anna Jantar
Anna Maria Szmeterling
Anna Jantar (b. 10 June 1950, Poznań – d. 14 March 1980, Warsaw) - popular Polish singer and mother of Natalia Kukulska.
Born as Anna Maria Szmeterling, she graduated from Adam Mickiewicz High School in Poznań. She began her career in 1968 with the song "Po ten kwiat czerwony". A year later she became lead vocalist of the band Waganci. Jarosław Kukulski, whom she married 11 April 1971, was also a member of the group.
In 1972 Anna began her solo career as Anna Jantar. In 1973 she took part in the National Festival of Polish Song in Opole with the song Najtrudniejszy pierwszy krok ("The first step is the hardest"). Her husband Jarosław Kukulski composed many of her hit songs.




3 комментария: